Сервісний центр касових апаратів та реєстраторів розрахункових операцій (РРО)

Сервісний центр «ВЕРТЕКС» забезпечує гарантійне, післягарантійне, технічне та сервісне обслуговування всього обладнання, що реалізується Компанією.


На технічному обслуговуванні знаходиться близько 600 одиниць електронного обладнання та комп’ютерних систем.

Виробничі площі, оснащення рабочих місць, парк запчастин, кваліфікація та досвід сервісних інженерів відповідає всім атестаційним вимогам виробників до Сервісного центру.

Персонал служби сервісу регулярно відвідує технічні семінари виробників, постійно підвищує кваліфікацію, про що свідчать численні посвідчення та сертифікати. В межах Сервісного центру проводиться щомісячна атестація технічного персоналу та експертиза якості технічного обслуговування.

           

Наші стандарти обслуговування:

  • Реагування на виклик – 3 години.
  • Переважно усунення неполадок на місці.
  • Доставка техніки в ремонт та з ремонту.
  • Наявність підмінного парку обладнання.
  • Консультативна підтримка в телефонному режимі за принципом 24/7.
  • Максимальний термін ремонту – 3 дні.
  • Доставка витратних матеріалів за бажанням клієнта.

Висока якість сервісного обслуговування, досвід роботи та професіоналізм є конкурентними перевагами Компанії «ВЕРТЕКС» на ринку електронного торгового обладнання, автоматизації торгових процесів та готових програмних рішень.