Електронне меню в ресторані

Електронне меню в ресторані

Електронне меню. Що воно таке?

Зараз куди не глянь, на кожному розі є кафе, бістро чи ресторан. Вибору, де можна скоротати вечір у теплій компанії або на гордій самоті, більш ніж достатньо. Саме тому ресторатори, намагаючись боротися з конкуренцією, виходять на все нові, більш професійні рівні, відвойовуючи собі відвідувачів. Кожен намагається стрибнути вище своєї голови. Одні беруть атмосферою, інші смачною кухнею, треті дешевизною, а хтось і приємним персоналом, але знаходяться і ті, хто в бій кидають інноваційні технології. І природно, вони не помиляться, адже навіть через цікавість до них потягнуться клієнти, і інтерес ще довго не згасне, особливо якщо реальність не розчарує очікування.

 Про які ж технологіях йде мова? Це так зване електронне меню, яке тільки-тільки з'являється в ресторанах і на даний момент ще не користується попитом у багатьох закладів хоча б через те, що не всі обізнані про даному приладі для оптимізації обслуговування. Ціна теж грає важливу роль, адже це задоволення не кожному по кишені.

         Що ж воно собою являє? Як правило, це так звана каса на базі планшета, куди в ОС залито меню ресторану. Офіціант вибирає столик, за яким гості хочуть зробити замовлення і передає його в руки відвідувачів. Планшет без додаткової підзарядки може працювати близько трьох годин активного користування. Зручність даної речі полягає в тому, що замовлення можна відредагувати, не відчуваючи незручного почуття перед офіціантом. Більш того, нерідко зустрічається і такий факт, що офіціанти в меню плавають і не можуть надати розширену інформацію про бажану страву. Електронне меню надає таку можливість. Крім інгредієнтів там можна знайти фото страви, кількість грам на порцію і час очікування.

        Це дуже зручно для походу в ресторан з дітьми, адже вони в першу чергу їдять очима, тому кота в мішку точно не буде. Також в переговорах з іноземними партнерами таке меню - невід'ємна частина, адже в ньому є незліченна кількість мов, і їм не доведеться відчувати незручність, намагаючись пояснити, що ж вони хочуть від офіціанта. Варто згадати і про такий аспект, як гігієна, адже заляпані меню в палітурці апетиту явно не додадуть.

 Не дивно, що після всіх перерахованих позитивних сторін електронного меню ресторани з таким видом обслуговування виграють у своїх конкурентів. Адже тут ховається найважливіша річ для ресторатора: таке меню гарантує не тільки зручність і комфорт клієнта, а й оптимізацію закупівель для власника. Меню автоматично передає інформацію на кухню про те, які страви користуються успіхом, а які менш популярні. Таким чином, кухар вже знає, на чому потрібно зробити акцент при закупівлі, а що і необов'язково брати. З такими технологіями можна уважніше розрахувати кількість закуповуваних продуктів, і списання з часом і зовсім зійде нанівець, заощадивши гроші власнику. А система відгуків допоможе керуючому і рестораторові зробити висновки про роботу своїх співробітників і заохотити їх або покарати.     

Переваги електронного меню:

 - швидке обслуговування без очікування офіціанта для здійснення замовлення;
- зростання доходів;
- зручність для гостей ресторану;
- зростання кількості замовлень;
- збільшення лояльності клієнтів по відношенню до ресторану;
- залучення клієнтів новизною;

- легке користування гаджетом;

- поліпшення обслуговування відвідувачів;

- необмежена кількість мов. Існують ще й додаткові функції:
- оптимізація закупівель;
- виклик офіціанта без тривалого очікування;
- можливість залишити відгук;
- контроль над роботою команди навіть на відстані;
- можливість заробити на рекламі.
         До мінусів електронного меню відноситься тільки його ціна.

Чи варто боятися офіціантам електронного меню? Чи говорить поява даної технології про те, що така професія себе вичерпає і її замінить автоматизація? Безумовно, повністю її викорінити не вдасться, адже є як прихильники традиційного обслуговування, так і більш технологічного. Не дивно, що останній користується попитом, в основному, у молодого покоління. Багато хто з дитячих років з технікою на ти. Спілкуватися і передавати інформацію їм простіше гаджетами, ніж живій людині. Офіціант залишиться необхідним хоча б для того, щоб виносити блюда, але ясна річ, що конкуренція збільшиться, а штат скоротиться через те, що така кількість обслуговуючого персоналу просто нелогічна, не кажучи вже про рентабельність. Тому на даний момент люди цієї професії

Інші новини

Що обрати для автоматизації робочих місць касирів: ПК чи POS-систему?

Стикаючись із завданням вибору обладнання для магазину, власники магазинів і роздрібних мереж задаються питанням: які комп'ютерні системи використовувати для робочих місць касирів? Перший пристрій, який приходить на думку - це традиційний персональний комп'ютер або ноутбук. Рішення очевидне, порівняно недороге, й для магазину з декількома десятками відвідувачів в день цілком прийнятне. Але, коли мова йде про магазин (аптеку, кафе та ін.) з великим потоком покупців або про роздрібну мережу, то ситуація кардинально змінюється.

Автоматизация розничной торговли: Для чего нужна автоматизация магазина

В условиях жесткой конкуренции автоматизация предприятий торговли упрощает бизнес-процессы и позволяет повысить уровень обслуживания, привлекая тем самым новых клиентов. ERP для магазина — это важная составляющая успеха бизнеса. Программа автоматизации от ULTRA-COMPANY создана для оптимизации деятельности предприятий любого масштаба: от самых маленьких магазинов до больших супермаркетов.